Графикалық пәндер арқылы білім алушыларды даярлау


Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 85

Авторлар

  • Марал Есекешова С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті,
  • Гульмаржан Тулеуова

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-70-3-33-42

Кілт сөздер:

кеңістік, сызба геометрия, графикалық пәндер, сызу, инженерлік графика, сызба.

Аңдатпа

Мақалада кейінгі кезде Сызба геометрия мен сызу пәндерін оқытуға деген көзқарастың өзгеруі қарастырылады. Кеңістікте ойлау қабілетін дамымауына байланысты көптеген білім алушылар графикалық пәнді үйренуде қиындықтарға тап болуда. Білім алушылардың графикалық білім беру сапасының төмендеуі олардың логикалық кеңістіктік ойлау қабілетінің нашарлауына және соның нәтижесінде инженерлік пәндерді оқу сапасының төмендеуіне әкеліп соғуда. Анимациялық бейнелерді қарау кезінде бір нәрсені байқамауы немесе жіберіп алу арқасында білім алушылар ақпаратты пассивті қабылдайды. Ол статикалық нобай немесе сызба сияқты жұмыс циклі кезінде машина бөліктерінің психикалық өзара әрекеттесуін елестетудің қажеті болмай қалады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-01-18

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Есекешова, М., & Тулеуова, Г. (2024). Графикалық пәндер арқылы білім алушыларды даярлау. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 70(3), 33–42. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-70-3-33-42

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)