Графикалық оқытудың оқу-әдістемелік кешенін жасау және енгізу әдістемесін зерттеу
Қаралымдар: 30 / PDF жүктеулері: 9
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2025-76-1-36-49Кілт сөздер:
оқу-әдістемелік кешен, дизайн, оқу процесі, динамикалық, анимациялық фрагмент, геометрияның сипаттамасы, инженерлік графика.Аңдатпа
Білім беру саласындағы заманауи өзгерістер инженерлік кадрларды даярлау сапасын арттыруға бағытталған. Бұл процестің негізгі құрамдас бөліктерінің бірі оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жетілдіру болып табылады. Мақалада оқу-әдістемелік кешендерді (ОӘК) әзірлеудің маңыздылығы және олардың техникалық жоғары оқу орындарының студенттерін оқытудағы рөлі, сондай-ақ білім беру тәжірибесіне заманауи технологияларды енгізу қарастырылған. «Сызба геометрия» және «Инженерлік графика және компьютерлік дизайн» сияқты инженерлік графика пәндері бойынша оқу-әдістемелік жинақтарға ерекше назар аударылады. Оқу-әдістемелік жинақтарды жасау және пайдалану білім сапасын арттыруға, оқушылардың күрделі теориялық материалдарды қабылдауын жақсартуға, олардың кеңістіктік қиялын, математикалық және есептеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Мақалада Ташкент автомобиль жолдарын жобалау, салу және пайдалану институтының инженерлік графика және ақпараттық технологиялар кафедрасында әзірленген табысты оқу-әдістемелік кешеннің мысалы келтірілген, сонымен қатар оқу материалын қабылдауды жақсарту үшін анимациялық технологияларды қолдану. Ұсынылған нәтижелер білім берудің тиімділігін арттыру үшін оқу-әдістемелік кешендерді оқу үдерісіне енгізудің маңыздылығын растайды. Пәндер бойынша оқу-әдістемелік кешендерді жетілдіру мәселесі болашақ мамандардың білім беру бағдарламаларын меңгеру сапасы және соның нәтижесінде жоғары білікті кадрларды даярлауда тиімді нәтижелерге қолжеткізу тұрғысынан өзекті болып табылады. Мақалада инженерлік кадрларды графикалық оқыту процесінде шешуші рөл атқаратын оқу-әдістемелік кешендерді құру және пайдалану әдістерін жетілдіру және дамыту мәселесі қарастырылған.