Білім беру процесіне дизайнерлік ойлауды енгізу: теориялық негіздер, әдістер және заманауи тәжірибелер


Қаралымдар: 20 / PDF жүктеулері: 9

Авторлар

  • Анеля Өмірзақ Л.Н.Гумилев атындағы Евразия ұлттық университеті
  • Жанна Садыкова ЕНУ Имени Л.Н.Гумилева

Кілт сөздер:

Дизайн-ойлау, оқытудың инновациялық әдістері, білім берудегі мәселелерді шығармашылық шешу.

Аңдатпа

Дизайн ойлау білім берудегі инновациялық тәсіл ретінде бүкіл әлем бойынша оқу бағдарламаларына белсенді түрде енгізілуде. Бұл әдіс шығармашылықты, сыни ойлауды және студенттердің қатысуын ынталандыру қабілетінің арқасында тәрбиешілер мен зерттеушілердің назарын аударады. Бұл зерттеудің мақсаты дизайнерлік ойлау принциптерін, оның теориялық негіздерін және білім беру ортасында қолданудың заманауи тәжірибелерін терең талдау болып табылады. Жұмыста дизайн ойлаудың негізгі әдістері, олардың оқу процесіне әсері және оларды енгізу арқылы қол жеткізілген нәтижелер қарастырылады. Зерттеу көрсеткендей, дизайнерлік ойлау оқу нәтижелерін жақсартады, командалық дағдыларды дамытады, нақты мәселелерді шешеді және қазіргі динамикалық әлемде студенттердің бейімделу қабілетін арттырады. Зерттеу нәтижелері оқыту әдістемесін дамытуға маңызды үлес болып табылады және оларды білім беру процестеріне енгізу оқыту сапасын айтарлықтай арттыра алады. Ұсынылған тұжырымдар іс жүзінде қолдану үшін кең перспективаларға ие, әсіресе білім берудің цифрлық трансформациясы және өзгермелі жағдайларға бейімделу қажеттілігінің артуы жағдайында.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-12-18

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Өмірзақ, А., & Садыкова, Ж. (2025). Білім беру процесіне дизайнерлік ойлауды енгізу: теориялық негіздер, әдістер және заманауи тәжірибелер. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 79(4), 62–75. Retrieved from https://bulprengpe.enu.kz/index.php/main/article/view/907

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>