Білім беру жүйесінде педагогтердің шығармашылық қабілеттерін заманауи үлгіде арттыру


Қаралымдар: 150 / PDF жүктеулері: 120

Авторлар

  • Өмер Займоглы Ақдениз университеті
  • Шейма Чөлгечен Ақдениз университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-69-2-17-32

Кілт сөздер:

қарқынды оқыту, ойлаудың стандарттылығы, білім беру процесі, таным, арандатушылық идея, шығармашылық ойлау

Аңдатпа

Қазіргі әлемде білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі шығармашылықты дамыту болып табылады. Шығармашылық - (ағылш., create - құру, creative - шығармашылық, шығармашылық) - дәстүрлі немесе қабылданған ойлау схемаларынан ауытқып, дарындылық құрылымына тәуелсіз фактор ретінде енетін, сондай-ақ статикалық жүйелерде туындайтын мәселелерді шешу қабілетімен сипатталатын түбегейлі жаңа идеяларды жасауға дайын болуымен сипатталатын шығармашылық қабілеттер. Шығармашылықтың көптеген артықшылықтары бар. Шығармашылық тапсырмаларды шешуге мүмкіндік береді, жақсы идея қиын жағдайдан шығудың жолын табуға көмектеседі. Шығармашылық ойлау адамға дамудың ерекше жолдарын табуға көмектеседі. Шығармашылық өмірді шексіз алуан түрлі етеді. Шығармашылық шығармашылық идеяны жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Шығармашылық өзін-өзі жүзеге асырудың жолдарын табуға көмектеседі. Мақалада білім алушылардың шығармашылық ойлауын дамытудың өзектілігі ашылады. Тұлғаның шығармашылық ойлауының маңызды сипаттамалары анықталды. Егер арнайы әдістер мен жаттығуларды мақсатты түрде қолданса, шығармашылық әдістерді белсенді қолданса, білім алушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту деңгейін арттыруға болатындығы атап өтілді. Білім алушылардың шығармашылық ойлау тәжірибесін қалыптастыруды және педагогикалық өзара іс-қимыл тәсілдерін қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар бөлінді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Займоглы O. ., & Чөлгечен S. . (2023). Білім беру жүйесінде педагогтердің шығармашылық қабілеттерін заманауи үлгіде арттыру. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 69(2), 17–32. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-69-2-17-32

Журналдың саны

Бөлім

Статьи