Туристік брендті дамыту Астана қаласы үшін


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 100

Авторлар

  • Надира Юлдашева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Мария Маркелова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-37-4-59-62

Кілт сөздер:

туристік брендинг, қала брендингі, туризм

Аңдатпа

Бұл мақалада қаланың туристік брендінің оның дамуы мен
инвестицияларды тартудағы рөлін, Астана қаласы үшін туристік брендіннің
қажеттілігін көрсетеді. Туристік бренд қалалық туризмді тартымды етуды
болжауға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-01

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Юлдашева, Н., & Маркелова, М. (2023). Туристік брендті дамыту Астана қаласы үшін. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 37(4), 59–62. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-37-4-59-62

Журналдың саны

Бөлім

Статьи