Психологиялық-педагогикалық пәндер арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру


Қаралымдар: 64 / PDF жүктеулері: 73

Авторлар

  • Кәрім Т. Кәрім Т. «Тұран-Астана» университеті
  • Иргебаева Н.М. Иргебаева Н.М. «Тұран-Астана» университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2020-57-2-51

Кілт сөздер:

құзыреттілік, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті дамыту деңгейі, психологиялық-педагогикалық пәндер, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктер

Аңдатпа

Құзыреттілік тәсіл шеңберінде білім беру жүйесінде болып жатқан өзгерістер болашақ педагогтардың ЖОО-да оқу процесінде олардың кәсіби құзыреттілігін дамыту үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасау қажеттілігін көрсетеді. Бұл мақалада "құзыреттілік" және "құзыреттілік" түсініктерін түсіндіруге, олардың психологиялық-педагогикалық әдебиеттерде анықтау критерийлерінің қалыптасу деңгейлерін сипаттауға көзқарастар қарастырылады. "Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру"ұғымының теориялық негіздемесі жасалды. Мақала психологиялық-педагогикалық пәндер арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды зерттеу мәселесіне арналған.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-13

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кәрім Т., К. Т., & Иргебаева Н.М., И. Н. (2022). Психологиялық-педагогикалық пәндер арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 57(2), 51. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2020-57-2-51

Журналдың саны

Бөлім

Статьи