Жоғары сынып оқушыларының стереометриялық есептерін шешудің әдістемелік тәсілдерін зерттеу


Қаралымдар: 93 / PDF жүктеулері: 98

Авторлар

  • Анар Баширова Л.Н. Гумилева атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Асқат Ерболұлы Л.Н. Гумилева атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-71-4-58-69

Кілт сөздер:

стереометрия, оқыту әдістемесі, оқу бағдарламасына шолу, салыстырмалы талдау, дәстүрлі оқыту әдістері, заманауи оқыту әдістері, көрнекілік, кеңістіктік ойлау, тиімді оқыту

Аңдатпа

Бұл мақала жоғары сынып оқушыларын стерео-метриялық есептерді шешуге үйретуде қолданылатын әдістемелік тәсілдерге жан-жақты шолу болып табылады. Ол мектеп бағдарламасындағы кеңістіктік геометрияны тереңдетіп оқытудың маңыздылығын қарастырып, осы тұрғыда әртүрлі әдістемелердің тиімділігін қарастырады. Магистратураның екінші курс студенті автор қазіргі білім беру мекемелерінде қолданылатын оқыту стратегияларын зерттеу тәжірибесімен бөліседі. Мақалада оқырманға үлкенірек мектеп оқушыларының кеңістіктік ойлауын дамыту үшін қолданылатын негізгі әдістемелік тәсілдер мен құралдарға кең шолу беріледі. Онда әртүрлі оқу бағдарламалары, оқу құралдары мен әдістемелері егжей-тегжейлі талданады, сонымен қатар стереометрияны оқытудың тиімді тәсілдерін таңдау бойынша ұсыныстар беріледі. Бұл мақала математика мұғалімдеріне, тәрбиешілерге және мектепте стереометрияны оқыту әдістемесін жетілдіруге мүдделі кез келген адамға арналған. Оның мазмұны оқу жоспарын құру, сабақтарды байыту және егде жастағы оқушылардың стереометрия мәселелерін барынша түсіну үшін пайдалы ресурс болады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-01-19

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Баширова, А. ., & Ерболұлы, А. . (2024). Жоғары сынып оқушыларының стереометриялық есептерін шешудің әдістемелік тәсілдерін зерттеу. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 71(4), 58–69. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-71-4-58-69

Журналдың саны

Бөлім

Статьи