Жоғары сынып оқушыларының стереометриялық есептерін шешудің әдістемелік тәсілдерін зерттеу
Қаралымдар: 93 / PDF жүктеулері: 98
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-71-4-58-69Кілт сөздер:
стереометрия, оқыту әдістемесі, оқу бағдарламасына шолу, салыстырмалы талдау, дәстүрлі оқыту әдістері, заманауи оқыту әдістері, көрнекілік, кеңістіктік ойлау, тиімді оқытуАңдатпа
Бұл мақала жоғары сынып оқушыларын стерео-метриялық есептерді шешуге үйретуде қолданылатын әдістемелік тәсілдерге жан-жақты шолу болып табылады. Ол мектеп бағдарламасындағы кеңістіктік геометрияны тереңдетіп оқытудың маңыздылығын қарастырып, осы тұрғыда әртүрлі әдістемелердің тиімділігін қарастырады. Магистратураның екінші курс студенті автор қазіргі білім беру мекемелерінде қолданылатын оқыту стратегияларын зерттеу тәжірибесімен бөліседі. Мақалада оқырманға үлкенірек мектеп оқушыларының кеңістіктік ойлауын дамыту үшін қолданылатын негізгі әдістемелік тәсілдер мен құралдарға кең шолу беріледі. Онда әртүрлі оқу бағдарламалары, оқу құралдары мен әдістемелері егжей-тегжейлі талданады, сонымен қатар стереометрияны оқытудың тиімді тәсілдерін таңдау бойынша ұсыныстар беріледі. Бұл мақала математика мұғалімдеріне, тәрбиешілерге және мектепте стереометрияны оқыту әдістемесін жетілдіруге мүдделі кез келген адамға арналған. Оның мазмұны оқу жоспарын құру, сабақтарды байыту және егде жастағы оқушылардың стереометрия мәселелерін барынша түсіну үшін пайдалы ресурс болады.