Жоғары оқу орны мен мектептің өзара байланысының негізінде дуалды оқыту жүйесінің элементтерін іске асыру


Қаралымдар: 97 / PDF жүктеулері: 140

Авторлар

  • Алима Сейталиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Нұржан Шындалиев Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-68-1-36-50

Кілт сөздер:

дуалды оқыту жүйесі, білім беру бағдарламасы, студент, оқытушы, кәсіпорын, жоғары оқу орны

Аңдатпа

Қазақстан Республикасының инновациялық даму жолына көшу барысында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру қажеттілігі білім беру жүйесінде елеулі өзгерістерді талап етеді. Атап айтқанда, бүгінгі таңда жұмыс берушілер, білім беру мекемелері қазіргі еңбек нарығына сай бәсекеге қабілетті, кез-келген сыни өзгерістерге дайын жаңа формациядағы жоғары білікті мамандар қажет деген ортақ пікірге келеді. Соның негізінде өндірістің, жоғары оқу орнының және жоғары оқу орнының түлектерінің арасында жұмысқа орналасу мен кәсіби біліктілікті қалыптастыруға байланысты ортақ мүдделерінің сәйкес келмеу мәселелері туындауда. Сондықтан, осы мақалада Информатика мамандығы бойынша жоғары оқу орны мен мектеп арасындағы сабақтастықты анықтай отырып, нәтижесінде туындаған мәселелерді дуалды оқыту жүйесінің элементтерін қолдану арқылы шешу қарастырылған.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-04-18

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Сейталиева, А. ., & Шындалиев, Н. . (2023). Жоғары оқу орны мен мектептің өзара байланысының негізінде дуалды оқыту жүйесінің элементтерін іске асыру. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 68(1), 36–50. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2023-68-1-36-50

Журналдың саны

Бөлім

Статьи