ТІЛДІК ЕМЕС ЖОО СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЕТ ТІЛДІК КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ


Қаралымдар: 65 / PDF жүктеулері: 46

Авторлар

  • Мусина С.К. Мусина С.К. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-34-1-40-42

Кілт сөздер:

құзырет, құзыреттілік, шет тілі коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың инновациялық әдістері

Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі тенденциядағы «құзырет» және «құзыреттілік» ұғымы зерттелген. Білім
тұжырымдамасын қалыптастыруға көптеген жылдар бойы жұмыс істеп тұрған дағдылар мен теориялық
негіздер, номенклатура анықтамасы мен оларды қалыптастыру, мониторинг және бағалау білім, біліктілік,
әдістер иерархиясы кіргізілді. Бұл тұжырымдама әлі күнге дейін көптеген мұғалімдер мен орта және жоғары
оқу орындарының оқытушылары негізі болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-02-17

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мусина С.К., М. С. (2023). ТІЛДІК ЕМЕС ЖОО СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЕТ ТІЛДІК КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 34(1), 40–42. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-34-1-40-42

Журналдың саны

Бөлім

Статьи