Қазақстан Республикасы жарнама нарығы дамуының ерекшеліктері


Қаралымдар: 70 / PDF жүктеулері: 65

Авторлар

  • Садыкова Ж.М. Садыкова Ж.М. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Сагимбекова А.М. Сагимбекова А.М. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-44

Кілт сөздер:

жарнама, маркетинг, жарнама нарығы, жарнама қызметі, жарнама тұжырымдамасы

Аңдатпа

Республикасындағы экономикалық қызмет түрі және әлеуметтік-мәдени тәртіп түрі ретінде жарнаманы қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Отандық жарнама нарығы және жарнама нарығында болып жатқан өзгерістер мен оларға тәуелді факторлар талданды.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-14

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Садыкова Ж.М. , С. Ж. ., & Сагимбекова А.М., С. А. (2023). Қазақстан Республикасы жарнама нарығы дамуының ерекшеліктері. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 53(2), 44. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-44

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)