Қазақстан Республикасы жарнама нарығы дамуының ерекшеліктері
Қаралымдар: 70 / PDF жүктеулері: 65
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-44Кілт сөздер:
жарнама, маркетинг, жарнама нарығы, жарнама қызметі, жарнама тұжырымдамасыАңдатпа
Республикасындағы экономикалық қызмет түрі және әлеуметтік-мәдени тәртіп түрі ретінде жарнаманы қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Отандық жарнама нарығы және жарнама нарығында болып жатқан өзгерістер мен оларға тәуелді факторлар талданды.
Жүктеулер
Жарияланды
2023-01-14
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Садыкова Ж.М. , С. Ж. ., & Сагимбекова А.М., С. А. (2023). Қазақстан Республикасы жарнама нарығы дамуының ерекшеліктері. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 53(2), 44. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-44
Журналдың саны
Бөлім
Статьи