Autodesk 3D Studio Max және оның сәулеттік жобаларды жасаудағы рөлі


Қаралымдар: 103 / PDF жүктеулері: 125

Авторлар

  • Марковна
  • Куанышбаева А.А.

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-50-5-23

Кілт сөздер:

3D графика, 3ds Max, Autodesk 3D Studio Max

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты 3D-графикамен және анимациямен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар жиынтығын зерттеу болды. Ол үшін әртүрлі күрделі модельдерді құруға мүмкіндік беретін модельдеу әдістері зерттелді. Мақалада нақты бөлшектерді имитациялау, бөлшектер арасындағы байланыстарды бұзу және бөлшектерді бір-бірімен және басқа заттармен бірге біріктіре отырып бөлшектердің модельдеуін жасауға болатын модульдер мен операторлар сипатталады. 3ds Max-де үш өлшемді графикамен жұмыс істеу үшін танымал визуализация құралдары зерттелді. Autodesk 3ds Max заманауи функцияларын талдау нәтижесінде, бұл платформа күрделі 3D нысандары мен көріністерін жасауды жеңілдететін функциялардың кең ауқымы арқасында танымал деген қорытындыға келді. Осылайша, Autodesk FBX кросс-платформасы пішімі 3D деректерін жасау және бөлісу үшін жасалған. Ол көптеген үшінші тарап жүйелерінде жасалған 3D модельдерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Садыкова, Ж., & Куанышбаева А.А., К. А. (2023). Autodesk 3D Studio Max және оның сәулеттік жобаларды жасаудағы рөлі. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 50(5), 23. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-50-5-23

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>