Отандағы нарығындағы жарнама дамуының ерекшеліктерін зерттеу
Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 34
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-51-6-35Кілт сөздер:
жарнама, нарық, даму, экономика, маркетинг, бизнестің сұраныс, тұтынушыАңдатпа
Мақалада отандық жарнама нарығының дамуы, экономикалық қызметтің түрі және әлеуметтік-мәдени тәртіптің нысаны ретінде жарнаманың қалыптасуы зерттелді. Жарнама нарығының жеке сегменттерінің дамуының мемлекеттік және басым бағыттары, қоғамдағы жарнаманын рөлін өзгерту туралы мәселелердің қалыптастыруы қарастырылды.
Жүктеулер
Жарияланды
2022-12-27
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Тулеуова Г.К. , Т. Г. ., & Сагимбекова А.М., С. А. (2022). Отандағы нарығындағы жарнама дамуының ерекшеліктерін зерттеу. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 51(6), 35. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-51-6-35
Журналдың саны
Бөлім
Статьи