Отандағы нарығындағы жарнама дамуының ерекшеліктерін зерттеу


Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 34

Авторлар

  • Тулеуова Г.К. Тулеуова Г.К. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Сагимбекова А.М. Сагимбекова А.М. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-51-6-35

Кілт сөздер:

жарнама, нарық, даму, экономика, маркетинг, бизнестің сұраныс, тұтынушы

Аңдатпа

Мақалада отандық жарнама нарығының дамуы, экономикалық қызметтің түрі және әлеуметтік-мәдени тәртіптің нысаны ретінде жарнаманың қалыптасуы зерттелді. Жарнама нарығының жеке сегменттерінің дамуының мемлекеттік және басым бағыттары, қоғамдағы жарнаманын рөлін өзгерту туралы мәселелердің қалыптастыруы қарастырылды.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Тулеуова Г.К. , Т. Г. ., & Сагимбекова А.М., С. А. (2022). Отандағы нарығындағы жарнама дамуының ерекшеліктерін зерттеу. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 51(6), 35. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-51-6-35

Журналдың саны

Бөлім

Статьи