САРАЛАП ОҚЫТУ ӘДІСІН ӨНДІРІСТІК – ТЕХНИКАЛЫҚ МАЗМҰНДАҒЫ ЕСЕПТЕРДІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ


Қаралымдар: 47 / PDF жүктеулері: 25

Авторлар

Кілт сөздер:

саралап оқыту, өндірістік-техникалық есептер, ақпараттық технологиялар, цифрлық құзыреттілік, физиканы оқыту, педагогикалық технология, компьютерлік модельдер

Аңдатпа

Бұл мақалада саралап оқыту әдісін қолдана отырып, өндірістік-техникалық мазмұндағы есептерді ақпараттық технологииларды пайдалану арқылы шешудің тиімділігі қарастырылады. Өндірістік-техникалық есептер оқушылардың практическилық дағдыларын, кәсіби бағдарын және пәнге деген қызығушылығын арттыруға ықпал ететин маңызды құралдардың бірі болып табылады. Ақпараттық технологии (MATLAB, AutoCAD, Excel, симуляторы или модели деу бағдарламалары) позволяют использовать цифровые сауаттылықты, деректерді талдау қабілетін және модели деу машығын дамытады.

Мақалада өндірістік-техникалық мазмұндағы есептерді ақпараттық технологииларды қолдана отырып шешудің маңызы қарастырылған. Қазіргі білім беру жүйесінде ақпараттық технологииларды физика курсын оқыту процессінде қолданудың артықшылықтарын айқындап, студенттердің танымдық белсенділігін арттырудағы, шығармашылық қабілеттерін дамытудағы рөлін кэрсетеді. «Электр және магнетизм» бөлімін оқытудағы ақпараттық технологиилардың қолданылуы мысалдар арқылы түсіндірілген. Компьютерный модельер, мультимедиа құралдары мен электронные оқулықтардың оқыту процессы орны мен тиімділігі қарастырылған. Ақпараттық технологияларды пайдалану білім алушылардың білімді қабылдау сапасын арттырып, өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, кәсіби бағыттағы құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.

Зерттеу барысында саралап оқыту тәсілі есептердің күрделілік деңгейин оқушылардың білім деңгейине сай бейімдеуге мүмкіндик беретіні анықталды. Бастапқы деңгейдегі оқушылар дайын үлгілер мен қарапайым алгоритмдерді қолданса, орта деңгейде – есептің шартын талдап, дербес модель құрады, ал жоғары деңгейде – күрделі өндірістік жғдайларды модельдеп, более шешім нұсқасын салыстырады.

Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, саралап оқыту әдісі мен ақпараттық технологииларды біріктире қолдану білім сапасын арттыруға, оқушылардың инженерлик ойлау қабілетин жетілдіруге және олардың XXI ғасыр дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Толекенова, Л., Нұрқасымова, С., & Бимбетова, Г. (2025). САРАЛАП ОҚЫТУ ӘДІСІН ӨНДІРІСТІК – ТЕХНИКАЛЫҚ МАЗМҰНДАҒЫ ЕСЕПТЕРДІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ШЕШУДЕ ҚОЛДАНУ. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 78(3), 73–87. Retrieved from https://bulprengpe.enu.kz/index.php/main/article/view/915

Журналдың саны

Бөлім

Статьи