Графикалық пәндерді оқу процесінде білім алушылардың кәсіби мотивациясын зерттеу және оның әсері
Қаралымдар: 59 / PDF жүктеулері: 6
Кілт сөздер:
кәсіби мотивация, графикалық пәндер, инженерлік графика, оқытудың тиімділігі, білім беру, оқыту.Аңдатпа
Бұл мақалада жоғары техникалық оқу орындарында графикалық пәндерді оқытудағы сапаны басқару мәселелері қарастырылған. Жазбаша тапсырмалар, ауызша емтихандар, компьютерлік тестілеу және тәуелсіз жобаны қорғау сияқты әртүрлі бағалау әдістерін қамтитын студенттердің оқу үлгерімін
үздіксіз бақылау қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Осы бағалау әдістерінің өзара байланысын талдау оқушылардың білім деңгейлерін неғұрлым объективті бағалауға мүмкіндік береді және оқу үдерісінің әлсіз жақтарын анықтауға көмектеседі, оны оңтайландыруға және тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Зерттеу аясында «Сәулет» және «Дизайн» мамандықтары бойынша оқитын студенттер арасында «Инженерлік графика» пәніне кәсіби ынталары мен қызығушылықтарын тексеру мақсатында сауалнама жүргізілді. Нәтижелер көрсеткендей, көптеген студенттер өздерінің болашақ мансабында инженерлік графиканың маңыздылығын толық мойындамайды, бұл олардың пәнді оқуға деген ынтасына кері әсер етеді. Сонымен қатар, тұжырымдар заманауи білім беру технологиялары мен тәжірибеге бағытталған оқыту әдістерін енгізу материалды тереңірек түсінуге ықпал ететінін анықтады. Мақалада инженерлік графиканы оқытуды жақсартудың мүмкін жолдары, соның ішінде цифрлық технологияларды интеграциялау, практикалық сабақтардың санын көбейту және оқытуға дараланған тәсілді енгізу қарастырылған.