Кеңістіктік оқыту арқылы болашақ бейнелеу сызу мұғалімдерінің кәсіби білімін қалыптастыру әдістемесі – визуалды 3d бейнелер
Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 0
Кілт сөздер:
кеңістіктік білім беру, визуалды 3D суреттер, сызу мұғалімі, сызу пәні, кеңістіктік қиялды дамыту, кеңістіктік-видео 3D кескін.Аңдатпа
Мақалада болашақ сызу мұғалімінің кәсіби шеберлігі қарастырылады - бұл оның жұмыс кеңістігінде көрнекі бейнелермен жұмыс істеуге дайындығын сипаттайтын интегративті қасиет. Сызба мұғалімнің өз білімі мен өтемі негізінде бөлшектер мен құрылымдардың кеңістіктік-бейнелік бейнелерімен жұмысын орындауға практикалық дайындығын сипаттайды. Жоғары оқу орындарында болашақ сызу пәні мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастыру барысында олардың сапалық құрамдас бөліктері, яғни кеңістіктік-визуалды 3D кескіндері бір-бірімен және құрылымдық жүйенің инженерлік элементтерімен өзара байланыста болады. «Кеңістік-визуалды 3D бейнелер» ұғымының мәнін анықтауда кеңістіктік қиялдың даму көрсеткіштерін бағалау маңызды рөл атқарады. Ол кеңістіктік қиялды дамытудың келесі көрсеткіштерін анықтайды: тұрақтылық, кеңдік, икемділік, тереңдік, толықтық, геометриялық бейнелердің динамикалық күйі, орындылығы, сонымен қатар есептерді шешуде кеңістіктік елестетумен жұмыс түрлері. Бұл көрсеткіштердің жиынтығы, біздің ойымызша, оқушыларда кеңістіктік бейнелердің қалыптасуын барынша толық және жан-жақты сипаттайды. Зерттеу кәсіби дағдылардың қажетті бөлігі ретінде педагогтардың кәсіби іс-әрекетке дайындық деңгейін сипаттайтын кеңістік-бейне 3D кескін құзыреттілігін анықтауға мүмкіндік берді.