Инженерлік-графикалық пәндерді оқытуды жетілдіру


Қаралымдар: 32 / PDF жүктеулері: 13

Авторлар

  • Нозима Гуломова Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университеті
  • Санжарбек Шералиев Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

инженерлік графика, CAD, виртуалды шындық, VR/AR, студенттерді ынталандыру, технология, оқыту, модельдеу, жобалау, білім беру.

Аңдатпа

Мақала автоматтандырылған жобалау жүйелері (CAD) және виртуалды/толықтырылған шындық (VR/AR) сияқты цифрлық технологияларды пайдалануға баса назар аудара отырып, инженерлік-графикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістерін зерттеуге арналған. Қарқынды дамып келе жатқан инженерлік тәжірибе жағдайында қолмен сызу мен оқытудың стандартты тәсілдерін қамтитын дәстүрлі оқыту әдістері өзекті бола бастайды. 2023-2024 оқу жылында жүргізілген зерттеу аясында студенттердің екі тобы қатысқан эксперимент ұйымдастырылды: біреуі дәстүрлі әдістермен оқытылды, екіншісі заманауи CAD және VR/AR технологияларын қолданды. Тәжірибе көрсеткендей, бұл технологияларды қолдану материалды игеру деңгейін және студенттердің мотивациясын едәуір арттырады. CAD жүйелері студенттерге жобалау дағдыларын меңгеру процесін жылдамдатуға және дәлірек сызбалар жасауға мүмкіндік береді, ал виртуалды шындық технологиялары оқу материалын терең түсінуге ықпал ететін күрделі кеңістіктік құрылымдарды жақсырақ елестетуге көмектеседі. Мақалада инженерлік-графикалық пәндерді оқытудың тиімділігін арттыруға және студенттердің тез өзгеретін технологиялық орта жағдайында болашақ кәсіби қызметке дайындығын жақсартуға бағытталған осы технологияларды білім беру процесіне біріктіру бойынша ұсыныстар ұсынылған.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-10-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Гуломова , Н. ., & Шералиев , С. . (2024). Инженерлік-графикалық пәндерді оқытуды жетілдіру . Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 74(3), 17–30. Retrieved from https://bulprengpe.enu.kz/index.php/main/article/view/815

Журналдың саны

Бөлім

Статьи