Шетелдік зерттеушілердің студенттердің жіберген қателіктерін болдырмау жөніндегі жұмыстарын талдау


Қаралымдар: 4 / PDF жүктеулері: 3

Авторлар

  • Азим Аширбаев Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық институты

Кілт сөздер:

типтік қателіктер, қателікке бейім тапсырмалар, қателіктерді түзету, студенттердің ойлауы, студенттердің қателіктері, ұғымдық оқыту, кеңістіктік интеллект, оқыту стратегиялары.

Аңдатпа

Мақалада оқу барысында қателіктердің пайда болуы мен себептері туралы теориялық әдебиеттер қарастырылады және қателіктердің түрлері анықталады. Автор студенттердің геометриялық есептерді меңгеру кезіндегі жіберетін типтік қателіктеріне арналған зерттеулерді талдайды. Мақалада сондай-ақ Шлеппенбах және басқалары сияқты шетелдік зерттеушілердің оқушылардың сыныптағы қателіктерін қалай зерттейтіні талданады. Негізгі салыстыру қытайлық және американдық мұғалімдер арасында жүргізіліп, әртүрлі тәсілдер анықталады: америкалық мұғалімдер көбінесе студенттердің қателіктерін жасырып, оларды талқылаудан аулақ болады, ал қытайлық мұғалімдер студенттерді қателіктерін ұғымдық тұрғыдан ойлауға ынталандырады. Бұл рефлексивті процесс студенттерге материалды тереңірек түсіну үшін өте маңызды. Балл мұғалімдер қателіктерді тек "дұрыс немесе қате" деген талдаудан тыс оқу құралы ретінде пайдалануы керек деп баса айтады. Ньюманның қателіктерді талдауы да маңызды рөл атқарады, өйткені ол студенттердің оқу процесінде қиындықтарға тап болатын кезеңдерін (оқу, түсіну, түрлендіру және өңдеу) атап көрсетеді. Зерттеу сонымен қатар кеңістіктік интеллектке, оның ішінде кеңістіктік қабылдау, ойша айналдыру және визуализация сияқты дағдыларға назар аударады, студенттердің геометриялық есептерді қалай шешетінін бағалауға мүмкіндік береді. Процедуралық немесе кодтау қателіктері сияқты қателіктердің түрлерін түсіну оқыту әдістерін жақсарту үшін маңызды. Сонымен қатар, Джейкобс және Амброуз сияқты зерттеушілер мұғалімдер студенттерге қателіктерін сын тұрғысынан ойлауға көмектесу керек деп ұсынады, бұл олардың қате түсініктерін түзетуге мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-10-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аширбаев A. . (2024). Шетелдік зерттеушілердің студенттердің жіберген қателіктерін болдырмау жөніндегі жұмыстарын талдау . Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 74(3), 7–16. Retrieved from https://bulprengpe.enu.kz/index.php/main/article/view/814