Бөлшек сауданың ұлғаюы


Қаралымдар: 48 / PDF жүктеулері: 50

Авторлар

  • Нурлановна Л.Н. атындағы Еуразия ұлттық университеті. Гумилев

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2015-28-1-91-96

Кілт сөздер:

Мерчандайзинг, имидж, тауар, Тұтынушылардың тұтынушылық мінез-құлқы

Аңдатпа

Мерчандайзинг – маркетингтің жаңа бағыты, оның танымалдығы соңғы жылдары үнемі өсіп келеді. Бұл тұтынушылардың мінез-құлқының мотивациясында елеулі өзгерістер болғанымен, атап айтқанда, тауарларды таңдау кезінде ақпаратқа құқықтарын және олардың алуан түрлілігіне кепілдік берілген қолжетімділікті толық білетін және пайдаланатын тұтынушылардың жаңа ұрпағы қалыптасты. бәсекеге қабілетті бағамен.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-17

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шибучикова, А. (2023). Бөлшек сауданың ұлғаюы. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 28(1), 91–96. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2015-28-1-91-96

Журналдың саны

Бөлім

Статьи