Балалардың гендерлік мінез-құлқын ассимиляциялау проблемалары рөлдік ойында
Қаралымдар: 45 / PDF жүктеулері: 60
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-35-2-11-18Кілт сөздер:
Таптаурын, баланың көңіл-күйі, абдырау, үрей, шорқақтық сезім, олқылық, гендерлік, бірегейлік, жасы кіші мектеп жасына дейінгі жас мөлшері, психология педагогикалық зерттеулерАңдатпа
Білім берудегі даму индексінің негізі - гендерлік тең құқықтық болып табылады,
өйткені кемсітпеушілік арқылы білім беру қыздарға да ұлдарға да пайдалы, себебі алдағы
уақытта еркек пен әйел арасындағы тең құқықтық қатынастардың дамуына әсер етеді.
Сондықтан мектепке дейін білім беру саласында жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін
олардың психофизикалық айырмашылықтарын ескере отырып, қыздар мен ұлдарды
тәрбиелеудің сараланған түрлерін әзірлеу мен оны жұмыс барысында пайдалану өзекті мәселе
болып табылады.
Жүктеулер
Жарияланды
2023-02-27
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Бекенова, Д., & Секенова, Б. (2023). Балалардың гендерлік мінез-құлқын ассимиляциялау проблемалары рөлдік ойында. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 35(2), 11–18. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-35-2-11-18
Журналдың саны
Бөлім
Статьи