Қаптаманың сатып алушының шешіміне әсері


Қаралымдар: 29 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

  • Тәттігүл Самуратова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Асем Шибучикова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-36-3-11-16

Кілт сөздер:

түс, тауар, орауыш, жарнама, бөлшек сауда, дизайн, психология, түс семантикасы

Аңдатпа

Біз қандай қызғанышпен түрлі түсті импорттық тауарлардың орауларына қарап едік,
қандай әдемі боп олар көрінді. Бірақ біраз уақыт өте келе түстердің көп тіркестері көз тартып,
көңіл күй көтере бермейтіні анық болды. Біз үйренген тауарлардың түсті ораулары бізге
белгісіз кейбір заңдылықтарға негізделген. Кез келген маркетолог пен дизайнердің тілегі -
көздеген топтың орындалмаған арманымен байланыстыратын "революциялық" түсті табу.
Әрбір аңшы, яғни өндірушінің арманы өзінің тауарының қаптамасын "арман түсіне" бояу.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-02-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Самуратова, Т., & Шибучикова, А. (2023). Қаптаманың сатып алушының шешіміне әсері. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 36(3), 11–16. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2016-36-3-11-16

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)