Интернет жүйесіндегі жарнама


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 34

Авторлар

  • Садыкова Ж.М. Садыкова Ж.М. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Күсебай А.У. Күсебай А.У. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-55-4-68

Кілт сөздер:

жарнама, интернет, маркетинг, заманауи ақпараттық технологиялар, компьютерлік желілер

Аңдатпа

 Мақалада тауарларды сату мен қызмет көрсетудегі жарнаманың алар орны көрсетілген. Заманауи ақпараттық технологияларды жарнамада қолданудың жолдары қарастырылған. Сонымен қатар, интернеттегі жарнама кез-келген түрдегі таратылатын және кез-келген құралдарды пайдаланатын ақпарат, желі қолданушыларына бағытталған және жарнама объектісіне назар аударуға, оған қызығушылық туғызуға немесе оны желіде және нарықта жылжытуға бағытталғаны көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-19

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Садыкова Ж.М. , С. Ж. ., & Күсебай А.У. , К. А. . (2023). Интернет жүйесіндегі жарнама. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 55(4), 68. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-55-4-68

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)