Фитнес-клубтардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктері
Қаралымдар: 24 / PDF жүктеулері: 26
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2011-6-06-8Кілт сөздер:
маркетинг, фитнес-клуб, индустрия, саясатАңдатпа
Бапта фитнеске маркетинг қызметінің мазмұны ашылады- индустрия, фитнестің қызметтері және олардың тұтынушыларының нарығын талданады. Фитнес-клубті маркетинг, бағалы саясаттың басқару жүйесі суреттеледі, өңдеуге және сыртқы және ішкі маркетингтің шараларының ұйымы бойынша ұсыныстарды ұсынылады
Жүктеулер
Жарияланды
2023-01-23
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Нурмаханова, Г., & Васильева, М. (2023). Фитнес-клубтардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктері. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 6(06), 8. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2011-6-06-8
Журналдың саны
Бөлім
Статьи