Фитнес-клубтардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктері


Қаралымдар: 24 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

  • Жағыпарқызы
  • Леонидовна

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2011-6-06-8

Кілт сөздер:

маркетинг, фитнес-клуб, индустрия, саясат

Аңдатпа

Бапта фитнеске маркетинг қызметінің мазмұны ашылады- индустрия, фитнестің қызметтері және олардың тұтынушыларының нарығын талданады. Фитнес-клубті маркетинг, бағалы саясаттың басқару жүйесі суреттеледі, өңдеуге және сыртқы және ішкі маркетингтің шараларының ұйымы бойынша ұсыныстарды ұсынылады

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нурмаханова, Г., & Васильева, М. (2023). Фитнес-клубтардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктері. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 6(06), 8. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2011-6-06-8

Журналдың саны

Бөлім

Статьи