Жарнаманың мәдени, әлеуметтік, экономикалық және психологиялық әсері
Қаралымдар: 49 / PDF жүктеулері: 44
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-54-3-44Кілт сөздер:
жарнама, медиа, жарнама қызметі, азіргі заманғы жарнама, жарнаманы дамытуАңдатпа
Мақалада жарнаманың қысқаша тарихы мен ағымдағы жағдайы, сондай-ақ, бірінші кезекте жарнама тұжырымдамасы қарастырылады. Содан кейін Жарнама қызметі мен заманауи жарнаманың өсуі мен дамуы талқыланады. Жарнама функциялары талданып, дәстүрлі және жаңа медиа арасындағы айырмашылық анықталды.
Жүктеулер
Жарияланды
2023-01-17
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Sagimbekova A. С. А. . (2023). Жарнаманың мәдени, әлеуметтік, экономикалық және психологиялық әсері . Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 54(3), 44. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-54-3-44
Журналдың саны
Бөлім
Статьи