Жарнаманың мәдени, әлеуметтік, экономикалық және психологиялық әсері


Қаралымдар: 49 / PDF жүктеулері: 44

Авторлар

  • Sagimbekova A. Sagimbekova A. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-54-3-44

Кілт сөздер:

жарнама, медиа, жарнама қызметі, азіргі заманғы жарнама, жарнаманы дамыту

Аңдатпа

Мақалада жарнаманың қысқаша тарихы мен ағымдағы жағдайы, сондай-ақ, бірінші кезекте жарнама тұжырымдамасы қарастырылады. Содан кейін Жарнама қызметі мен заманауи жарнаманың өсуі мен дамуы талқыланады. Жарнама функциялары талданып, дәстүрлі және жаңа медиа арасындағы айырмашылық анықталды.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-17

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Sagimbekova A. С. А. . (2023). Жарнаманың мәдени, әлеуметтік, экономикалық және психологиялық әсері . Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 54(3), 44. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-54-3-44

Журналдың саны

Бөлім

Статьи