Математикадан базалық білімнің қалыптасуын анықтауға арналған педагогикалық эксперимент нәтижелері
Қаралымдар: 52 / PDF жүктеулері: 55
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2015-30-2-5-13Кілт сөздер:
динамиканы бекіту модельдері, диагностикалау, жобалау, құзыреттілік-контекстік оқыту форматы, оқыту форматы, модификация, апробация, ақпараттық технология құзыретіАңдатпа
Математикалық емес ЖОО-да білім берудің құзыреттілік-контекстік форматын енгізу кезінде білім беру процесінің инновациялық заңдылықтарын зерттеу, ең алдымен, диагностиканың динамикасын бекіту моделін таңдауды көздейді, ол неғұрлым толық және объективті ақпарат береді. математикалық емес мамандық бойынша болашақ маманның кәсіби даму траекториясындағы әрбір бакалаврдың жетістігі туралы. Осыған параллельді түрде болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін барлық негізгі құзыреттердің қалыптасуы туралы жүйелі ақпарат алу үшін бакалаврды диагностикалау динамикасын бекіту моделін өзгерту қажет. математик. Диагностиканың динамикасын бекітудің осы үлгілерін құру математикалық емес мамандарды оқытуға арналған құзыреттілік-контекстік форматтағы оқу процесінің инновациялық үлгілерін зерттеу аясында жүзеге асырылуы тиіс.