КЕШЕНДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ ӨЗГЕРІЛГЕН ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КЕСТЕЛІК ҚАЛАЙ ТАБЫСТЫ ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ
Қаралымдар: 41 / PDF жүктеулері: 50
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2015-32-5-20-23Кілт сөздер:
Өзгертілген технологиялық карта, жобалау процесі, әдістемелік ерекшеліктері, Кешенді тәсіл, ерекше ерекшеліктері, тиімділік, дидактикалық және әдістемелік дағдылар, инновациялық және рефлексиялық-аналитикалық дағдыларАңдатпа
Жыл сайын шет тілі мұғалімдерінің жобалау жұмыстарын меңгеру
қазір барған сайын басты мәнге ие болып, оларды жаңа деңгейге шығарады
педагогикалық және әдістемелік ойлау. Бұл жұмыс мұғалімнің аралық қалыптасуын қамтиды
технологиялық көзқарас, әдістемелік инновация, инновациялық ақпараттық науқандар пәнінің студенттері
оқу пәнінің пәндік мазмұнына сәйкес оқу процесі кезінде. Негізгілердің бірі
Оқу процесін жобалаудың объектілері академик В.М.-ның өзгертілген технологиялық картасы болып табылады.
Монахова философия ғылымдарының докторы PhD Жаныс Арай Бошанқызы, білім беру үдерісінің жобасы ретінде тек қана емес
бір оқу тақырыбы. Ол жалпы білім беру процесін жаңаша құруға және жоспарлауға мүмкіндік береді.
Жүктеулер
Жарияланды
2023-03-14
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Туякбаева С.Б., Т. С., & ЖортушиноваА.К., Ж. (2023). КЕШЕНДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ ӨЗГЕРІЛГЕН ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КЕСТЕЛІК ҚАЛАЙ ТАБЫСТЫ ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 32(5), 20–23. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2015-32-5-20-23
Журналдың саны
Бөлім
Статьи