Жаранама бизнесті жылжыту құралы ретінде
Қаралымдар: 52 / PDF жүктеулері: 35
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-53Кілт сөздер:
жарнама, жарнама түрлері, бизнес, жарнама технологиясы, шығармашылық тұжырымдама, маркетинг стратегиясыАңдатпа
Мақалада авторлар жарнама қызметінің түрлерін, жарнаманың қызметтер мен тауардың сұранысына әсерін, жарнамалық технологияларды, жарнамалық технологиялардың міндеттері мен элементтерін, стратегиялық жоспарлау процестерінің кезеңдерін қарастырады. Осылайша, маркетингтік коммуникация құралдарын тиімді пайдалану компанияның нарықтағы жаһандық миссиясымен байланысты фирманың стратегиялық және тактикалық міндеттерін шешуге мүмкіндік береді.
Жүктеулер
Жарияланды
2023-01-14
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Сагимбекова А.М. , С. А. . (2023). Жаранама бизнесті жылжыту құралы ретінде. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 53(2), 53. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2019-53-2-53
Журналдың саны
Бөлім
Статьи