Autodesk 3D Studio Max және оның сәулеттік жобаларды жасаудағы рөлі
Қаралымдар: 99 / PDF жүктеулері: 124
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-50-5-23Кілт сөздер:
3D графика, 3ds Max, Autodesk 3D Studio MaxАңдатпа
Зерттеудің мақсаты 3D-графикамен және анимациямен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар жиынтығын зерттеу болды. Ол үшін әртүрлі күрделі модельдерді құруға мүмкіндік беретін модельдеу әдістері зерттелді. Мақалада нақты бөлшектерді имитациялау, бөлшектер арасындағы байланыстарды бұзу және бөлшектерді бір-бірімен және басқа заттармен бірге біріктіре отырып бөлшектердің модельдеуін жасауға болатын модульдер мен операторлар сипатталады. 3ds Max-де үш өлшемді графикамен жұмыс істеу үшін танымал визуализация құралдары зерттелді. Autodesk 3ds Max заманауи функцияларын талдау нәтижесінде, бұл платформа күрделі 3D нысандары мен көріністерін жасауды жеңілдететін функциялардың кең ауқымы арқасында танымал деген қорытындыға келді. Осылайша, Autodesk FBX кросс-платформасы пішімі 3D деректерін жасау және бөлісу үшін жасалған. Ол көптеген үшінші тарап жүйелерінде жасалған 3D модельдерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.