Жарнаманың отандық тауар өндірушілерге қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі
Қаралымдар: 68 / PDF жүктеулері: 34
DOI:
https://doi.org/10.32523/2220-685X-2018-49-4-32Кілт сөздер:
жарнама, коммуникация, пайда, бренд, дизайнер, түстік шешім.Аңдатпа
Мақалада жарнаманың отандық тауар өндірушілерге қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі ұсынылған. Онда үздік деңгейде жасалынған жарнама сұраныстың, пайданың, бәсекелік күштің артуына және нарықтағы үлесін арттырып, кеңеюіне алып келетіндігін негіздеп, үздік жарнаманы жасауға әртүрлі салалардың шеберлері дизайнерлер мен суретшілердің қатысу қажеттігін ұсынған. Сонымен қатар түстің жарнаманың тиімділігіне әсері, оның адам сезіміне, жұбататын, алыстатып, жақындататыны, құштарландырып, қобалжытатын әсері зерттеледі.
Әртүрлі тәжірибелерді қолдана отырып, жарнаманың маңызын ашу жоғары жасалған жарнаманың құндылығын арттырып, тұтынушылардың талғамдарын қалыптастырып, олардың рухани сезімдеріне әсерін тигізіп, сенімі мен сатып алу шешіміне ықпалын тигізетіні қарастырылады. Пішіндер мен көркемділік идеяларды, үйлесімді стилдерді қолдану тұтынушыларға ерекше психологиялық және эмоциялық тұрғыда әсер ететіні жайында айтылады.