Техникалық университеттердегі графика саласындағы білім сапасын басқару
Қаралымдар: 91 / PDF жүктеулері: 78
Кілт сөздер:
оқу процесі, квалиметрия, білім сапасы, оқу процесін басқару, үздіксіз моноторингАңдатпа
Бұл мақалада графикалық пәндерді оқытудың сапасын басқару мәселесі қарастырылған. Бұл мақаланың негізгі идеясы оқу процесіне үздіксіз бақылауды енгізу қажеттілігі болып табылады. Бақылаудың келесі түрлері қарастырылады: жазбаша жұмыс, ауызша сұрау, компьютерлік тестілеу және өзіндік жобаны қорғау. Бақылаудың барлық түрлерінің артықшылықтары да, кемшіліктері де бар. Басқару түрлерін қолдану технологиясы белгілі бір реттілікке негізделген. Ұсынылған үздіксіз мониторинг тұжырымдамасы студенттердің академиялық тобын ынталандыру және дайындық деңгейі әртүрлі кіші топтарға бөлу технологиясын қамтиды. Бақылау түрлері арасындағы әртүрлі корреляция әрбір жеке студентке және жалпы академиялық топқа квалиметриялық баға беруге мүмкіндік береді. Оқыту сапасының индексі топтың орташа арифметикалық көрсеткішімен анықталады. Бақылау түрлерінің өзара байланысын талдау оқу үдерісіндегі кемшіліктерді анықтауға және бұл процесті жылдам басқаруға мүмкіндік береді. Мақалада білім сапасының анықтамалары мен қажетті сапа деңгейіне жету жолдары да берілген. Университеттің оқу үдерісіне үздіксіз мониторингті енгізу нәтижесінде ұсынылып отырған технологияның оң жақтары да, кемшіліктері де анықталды.