Іс-шаралық туризм: әлеуеттің брендін құру құралы


Қаралымдар: 108 / PDF жүктеулері: 63

Авторлар

  • Әуез Байдабеков Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Айгүл Жүсіп Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2220-685X-2022-67-4-31

Кілт сөздер:

іс-шаралар, іс-шаралар туризмі, оқиға туризмі, аумақ брендингі, имидж, туризм

Аңдатпа

Бұл мақаланың мақсаты туризм туралы оның ішінде демалу мақсатында саяхаттау әрекеті, сонымен қатар осы мақсатқа жету үшін қызмет көрсетуді білдіреді. Бүкіл әлем бойынша туристер саны өскен сайын олардың үміттері мен нақты тәжірибеге деген қажеттіліктері де артып келеді. Бұл оқиғалардың рөлі және олардың қазіргі туризмдегі маңызы. Іс - шаралар туризмнің маңызды компоненттерінің бірі ғана емес, сонымен бірге адамзат қоғамының ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл іс-шаралар индустриясында маңыздылығы артып келе жатқан жаһандық құбылыс. Әлемде оқиғалардың көптеген түрлері бар және олар жыл сайын көбейіп келеді. Мұндай жағдайларда іс-шараның сәттілігіндегі басты рөл дұрыс стратегиялық жоспарлауда жатыр. Бұл мақаланың тақырыбы-қазіргі Туризмдегі оқиғалардың рөлін ұсыну және олардың шығу тегін, жіктелуін, туристік құндылығын, әсері мен нәтижелерін анықтау.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-01-23

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Байдабеков, Ә., & Жүсіп, А. (2023). Іс-шаралық туризм: әлеуеттің брендін құру құралы. Инженерлік графика және кәсіби білім проблемалары, 67(4), 31. https://doi.org/10.32523/2220-685X-2022-67-4-31

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>